דבר המנהלת

21/6/24, ט״ו בסיוון ה׳תשפ״ד

קהילה יקרה,

הבוקר יצאנו לחופשת הקיץ המסמלת את סיומה של שנת לימודים ה’תשפ”ד. יום היציאה לחופשת הקיץ הוא רגע מרגש ומשמח, אך השנה שמחה זו אינה שלמה. סיום שנת הלימודים מתקיים בעיצומה של תקופה מורכבת וקשה ברמה הלאומית, הקהילתית והאישית. תקופה של חוסר ודאות והרבה כאב המעמידה אותנו בפני קשיים שלא ידענו כמותם.

נזכור ונזכיר את החטופות והחטופים, ונייחל שגם הם/ן יזכו לצאת לחופשי במהרה, ביניהם גם לירי אלבג, בוגרת בית החינוך שלנו החטופה בעזה מזה 258 ימים. כולנו מצפים ומתפללים לחזרתה המהירה לחיק משפחתה האוהבת.

השנה קהילת בית החינוך איבדה כל כך הרבה, ונפרדה בכאב עצום מתלמיד, מבוגרת ומשמונה בוגרים אהובים. נזכור את אלו, מקהילת בית החינוך ובכלל, שאינם עוד עמנו, אך נוכחותם ממשיכה ללוות אותנו תמיד. אנו שולחים חיבוק תומך למשפחות שדרכן החדשה בעולם קשה מנשוא.

נאחל החלמה מלאה ומהירה לפצועות ולפצועים, בנפשם ובגופם, ונשלח תפילה לשובם לשלום של כל חיילי וחיילות צה”ל וכוחות הביטחון הנלחמים בחזית בכדי לשמור על ביטחוננו.


בשנה זו הצטרפתי אליכם כמנהלת בית החינוך, וחוויתי יחד אתכם את האתגרים הרבים שניצבו בפנינו. ראיתי כל אחד ואחת מכם מתמודד באומץ. התרגשתי מהרצון החזק שלכם להתמודד עם האתגרים ומהאחריות החברתית והערכית שהפגנתם בסיטואציות הקשות עמן התמודדנו.

אני מודה לכם, תלמידים ותלמידות, על הנחישות והרגישות שהבאתם אתכם לכל יום. הייתם לנו אור ותקווה בתקופה קשה.

הצוות החינוכי עשה הכל כדי שבית החינוך יהיה מקום מוגן מהסופות שבחוץ, ואני יודעת עד כמה זה קשה כשהסופות הללו משפיעות גם על הבית הפרטי שלנו. תודה לכם, צוות יקר – בכל מצב, הפגנתם גמישות, חוסן, אכפתיות ורצון לעזור ולתמוך.

התקופה הזו תחקק בליבנו לעד, עם כל האתגרים והכאבים שהיא מביאה עמה, גם כשלב בלתי נפרד מהדרך שלנו לצמיחה מתוך משבר, אתגרים והתמודדות – שיעור מעשי, שאף מורה לא היה יכול לתכנן, באחריות אישית, בהסתגלות וביכולת להתאים עצמכם למצבים חדשים ומשתנים.

 

אילו לקחים הייתי רוצה שתיקחו איתכם/ן מהשנה שעברנו?

  • שהתמודדות עם שינוי ואי-ודאות היא חלק מהחיים, והגמישות להסתגל למצבים חדשים מסייעת להתמודד עם האתגרים.
  • ששיתוף פעולה ועבודת צוות הם מפתח להצלחה, שכן הכוח האמיתי טמון בשיתוף פעולה עם אחרים.
  • שחוסן אישי ועמידות נבנים בתקופות משבר, ותמיד תזכרו שאתם חזקים יותר ממה שאתם חושבים.
  • שלא תמיד תדעו את התשובות לכל השאלות, וזה בסדר – זה חלק מהמסע של החיים.
  • שחברויות אמיתיות הן נכס לחיים, וחשוב לטפח ולשמור על קשרים עם אנשים שמבינים ותומכים בנו.
  • שחשוב לכבד והוקיר את הערכים והמורשת שלנו, כי הם חלק בלתי נפרד מהזהות שלנו וטומנים בחובם חוכמה רבה.
  • שתמיד יש מקום לחמלה ואמפתיה, גם כלפי עצמכם וגם כלפי האחר.
  • שחובה למצוא אור גם בזמנים הקשים ביותר, החיפוש אחר רגעי אושר ותקווה נותן כוח ומרומם את הרוח.
  • שתרומה לחברה וסיוע לאחרים מביאים לתועלת חברתית ולתחושת סיפוק אישי.
  • שחובה לזכור ולכבד את אלו שאינם איתנו, כי זכרם הוא חלק בלתי נפרד מהמסע שלנו ומהערכים שלנו.

 

אתמול נפרדנו בערב מרגש מבוגרי ובוגרות מחזור ס’ הנהדרים והנהדרות שלנו. מרגש מאוד לראות את האהבה האמיתית שנרקמה בין הבוגרים והבוגרות לצוות בית החינוך, ואת הבעת ההערכה של הבוגרים והבוגרות כלפי צוות החטיבה העליונה, בהובלתן של אורלי, מנהלת החטיבה העליונה, אביטל הסגנית, וחווה הרכזת הפדגוגית, ובמיוחד כלפי מחנכי ומחנכות שכבה י”ב בהובלתה של שלומית, רכזת השכבה, יחד עם יוליה ושרית היועצות.

בוגרים יקרים, בוגרות יקרות – בשנים האחרונות, בית החינוך היה לכם לבית שני. הייתה לנו זכות גדולה ללוות אתכם/ן בשנים מעצבות של התבגרות ולמידה. אנו מאחלים לכולכם הצלחה רבה בהמשך; בצבא, בשנות שירות, במכינות, באקדמיה ובכל מסלול שתבחרו. זכרו לקחת איתכם את הערכים והחוויות שרכשתם כאן, ולהמשיך לפעול בהשראתם. אנו בטוחים שתצליחו בכל אשר תפנו ותשאירו חותם חיובי ומשמעותי בכל תחום שתבחרו.
שימרו על עצמכם/ן וזיכרו ש”עמי אסף” זה הבית ושאנחנו כאן עבורכם ועבורכן, תמיד.
אנו גאים בכם ובכן מאוד!

 

שכבה ט’ מסיימת אף היא שלב ונפרדת מצוות חטיבת הנעורים ומההרכב הכיתתי הקיים. גם כאן, חווינו פרידה מרגשת עם הרבה הערכה והודיה לצוות חטיבת הנעורים בהובלתה על דגנית, מנהלת חטיבת הנעורים, וסגניותיה דפנה וזיוה ובמיוחד לצוות מחנכות שכבה ט’ בהובלת רכזת השכבה יפעת יחד עם אורית יועצת השכבה. אנו גאים בכם מאוד ומאחלים לכם/ן הצלחה רבה בפרק החדש בחטיבה העליונה!

 

ברגע סיום שנת הלימודים, אני רוצה לשלוח חיבוק גדול ולהודות לכל השותפים והשותפות למסע שעברנו. אומרים שדרוש כפר שלם כדי לגדל ילד, ובמקרה שלנו, נדרש צוות גדול כדי להגיע להצלחה הזו!

תודה להנהלת בית החינוך כולה, לרכזי ולרכזות המקצוע והתחומים השונים בבית החינוך, למורות ולמורים המקצועיים, לעובדי המנהלה והאחזקה על היכולת ליצור, לחשוב והישיר מבט מול המציאות, גם כשהיא קשה, ולהתגבר על כל מכשול.

תודה גדולה להנהגת ההורים, בהובלתו של אלעד נעמן, על שותפות הדוקה ואיתנה ועשייה רבה לרווחת תלמידי ותלמידות בית החינוך.

תודה לכל הורי בית החינוך על שיתוף פעולה, שיח מכבד ומשתף והאמון הרב שהענקתם לצוות.

תודה לכם ולכן, תלמידים ותלמידות, על התמודדות מעוררת השראה.

תודה למועצה האזורית דרום השרון, על כל אגפיה, ולעומדת בראשה – אושרת גני גונן, ששמה את החינוך בראש סדר העדיפויות. לצוות אגף החינוך היקר, לעומדת בראשו נני רייזברג, על השותפות האמיתית בקידום בית החינוך. למפקחת בית החינוך, נוגה ברעם, על הליווי הצמוד והסיוע הרב.

 

אמנם בית החינוך יוצא לחופשה, אך גם בחופשה אתם ממשיכים להיות חשובים וחשובות לנו. אנחנו פה עבורכם/ן גם במהלך החופשה. בכל מקום בו אתם/ן נמצאים, הקפידו תמיד לנהוג באחריות, ולשמור על עצמכם/ן!


בשם כל צוות “עמי אסף”, אני מאחלת לכולנו קיץ שקט ובטוח וחופשה נעימה!

בברכה,


עינת לנדיס
מנהלת בית החינוך

עמי אסף מארח את בוגרי ובוגרות כיתה ו׳ העתידים לעלות לחטיבת הביניים

ברוכים הבאים לעמי אסף😍 שמחים לארח את הילדות והילדים המקסימים שעולים לחטיבת הביניים שלנו 🤗

צוות החינוך של בית הספר יחד עם של תלמידי.ות חטיבת הביניים אירחו היום את שכבת ז’ החדשה – תלמידי.ות כיתות .ות ו׳ הנרגשים.ות להכרות, למשחקי חברה ולפעילות משותפת❣️
בהצלחה בשנת הלימודים תשפ”ה 👏. בטוחים שתרגישו בבית. 🏡

מיונים לכיתה מדעית בחטיבת הביניים

במסגרת ההכנות לשנה הבאה קיימנו יום מיונים לכיתה המדעית לתלמידי.ות כיתה ו׳ העולים.ות לכיתה ז׳ בנוסף למבחן עיוני.

ביום זה התקיימה דינמיקה קבוצתית יצירתית – התלמידים.ות התנסו בבניית מתקן להטלת ביצה.
המשימה הושלמה בהצלחה 👏🥚

מיונים לכיתת ״מנהיגות ירוקה״

תלמידי.ות שכבת ו׳ המגלים.ות עניין בנושא קיימות ומנהיגות סביבתית, השתתפו ביום התנסות ומיונים לכיתת ״המנהיגות הירוקה״.

התלמידים.ות לקחו חלק בפעילות קבוצתית חוויתית של בנייה בחומרים טבעיים, יזמו חשבו, ביצעו והפגינו חשיבה יצירתית ואהבה לטבע ולסביבה.
״אני ילד ירוק״ ( יהונתן גפן)
בהצלחה 🤗🪵🌿

מגמת ביולוגיה שכבת י״ב בסיור לימודי

תלמידי.ות מגמת ביולוגיה בשכבת י״ב, יצאו לסיור לימודי בחוף דור.

הסיור שילב למידה והנאה באחד החופים היפים של המדינה. 🌊☀️

טורניר לנבחרת כדורעף שכבה ז׳

בנות נבחרת הכדורעף בשכבת ז׳ ארחו את נבחרות רעננה וכפר סבא במסגרת טורניר מועדון הכדורעף.

כ-200 מעודדים.ות דחפו את הנבחרת שלנו קדימה. 🏐👏

שבוע מזיכרון לתקומה
בעמי אסף🇮🇱

את שבוע הזיכרון, שחל בצל ימים כה כואבים במדינת ישראל, כשמלחמה בחזיתות השונות, וליבנו עם המשפחות השכולות, ביניהן בוגרי בית הספר שלנו ועם משפחות החטופים.ות, ביניהן לירי אלבג שלנו, פתחנו בפעילויות רבות סביב אירועי יום הזיכרון לשואה ולגבורה, ואחריו בפעילויות זיכרון והנצחה סביב אירועי יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ולנפגעי פעולות האיבה, שבסיומם יום העצמאות.
השנה, ביתר שאת, בחרנו לקיים פעילויות בדגש על החוסן האישי, הקהילתי והלאומי שלנו ולהעביר מסר מחזק לתלמידים ולתלמידות.

שכבה ט׳ בהרצאה
״נתינה כדרך חיים"
עם אלירן קרן

שכבה ט’ הקשיבו להרצאה מרתקת ומעוררת השראה, שהועברה על ידי אלירן קרן אשר שיתף בה בסיפור חייו המצמרר.

אלירן גדל כילד נכה, בן להורים גרושים, והתנתק מאימו ניצולת השואה, פגועת הנפש, עבר ממוסד פנימייתי אחד למשנהו.
ב-25 שנים האחרונות גילה סיפוק אדיר ואושר אמיתי בנתינה למען “האנשים השקופים” – ניצולי השואה חסרי הבית הפגועים פיזית ומנטלית, תוך כדי טיפול וחיבוק ענק לאימו השורדת.
אלירן ריגש את כולנו !
תודה גדולה💐👏🥹

שכבות ז׳-ח׳
במפגש עדות

במסגרת ארועי הימים שבין שואה לתקומה, פגשו שכבות ז׳ ו ח׳ את הגב’ יונה לרדומסקי למפגש עדות מרתק כ״דור שני״.

יונה סיפרה לתלמידים.ות את סיפור חייה ועל ההישרדות של אמה, עדה פוטזמן בליווי סרט, המתעד את ביקורה באושוויץ – מחנה ההשמדה, בו סבלה שנה וחצי, ושרדה כנגד כל הסיכויים את צעדת המוות. עדה פוטזמן זכתה לחיות לצד משפחתה, עד גיל 101.
יונה סיכמה את המפגש מבחינתה כמשמעותי ומרגש מאוד. כל מי שנכחו במפגש, שיתפו שיכלו להקשיב לה עוד ועוד ..
תודה על הזכות 🙏💐🇮🇱

יום הזיכרון
לשואה ולגבורה

יום הזיכרון לשואה ולגבורה תשפ”ד עמד השנה בסימן הקהילות היהודיות וצוין בבוקר משמעותי במיוחד שכלל שיעורי חינוך כיתתיים וטקס מרגש. הדגל הורד לחצי התורן, הרכנו ראש והתייחדנו עם זכרם של ששת המיליונים מבני עמנו וסיפורי הקהילות מהן באו.

ארועי היום פתחו את ארועי הזיכרון בשבוע המורכב, הרגיש והעוצמתי של בין שואה לתקומה. 🇮🇱

מתוך הטקס –
אִי אֶפְשָׁר שֶׁלֹּא לַעֲשׂוֹת אֶת הַחִיבּוּר בֵּין תְּפִילַּת הֲיִזְכּוֹר לְבֵין הָאֵירוּעִים בְּשִׁבְעָה בְּאוֹקְטוֹבֶּר. נִדְמֶה שֶׁהַתֵּיאוּרִים בַּתְּפִילָּה נִכְתְּבוּ לַשַּׁבָּת הַשְּׁחוֹרָה בְּשִׁבְעָה באוֹקְטוֹבֶּר, אַךְ הַהֶבְדֵּל משמעותי! וְחָשׁוּב לְהַדְגִּישׁ, שֶׁהַיּוֹם אָנוּ חַיִּים בִּמְדִינָה יְהוּדִית משלנו, עצמאית ודמוקרטית ועִם צָבָא מִשֶּׁלָּנוּ.
זֶה הַחֲלוֹם הַיְּהוּדִי בְּהִתְגַּשְּׁמוּתוֹ.

״נדרתי הנדר: לזכור את הכל,
לזכור ודבר לא לשכוח(שלונסקי)

כיתות עתודה מדעית בפעילות בסימן תקומה

פעילות האקאתון זמן תקומה מדעי 🇮🇱 התקיימה בכיתות העתודה המדעית ז׳ ו -ח׳.

שתי הכיתות, בליווי המחנכות, נבחרו להשתתף במיזם שנוסד בעקבות אירועי השבעה באוקטובר.
בבסיס הפעילות הוירטואלית – עידוד יזמות צעירה, הדדיות, מנהיגות, יצירתיות מול אתגרי השעה של מדינת ישראל בתחומים, כמו: חוסן, קהילתיות, ביטחון והנצחה. התלמידים.ות נהנו מהאתגר ומהתחרותיות ברמה הארצית🇮🇱🤗💙

שירה בציבור לתלמידי.ות חטיבת הביניים🇮🇱💙

״לא, לא, לא, תנצחו אותי.
לא מנצחים אותי כל כך מהר״ (נעמי שמר)

תלמידי.ות חטיבת הביניים והצוות החינוכי, נהנו מפעילות מוסיקלית מהנה במיוחד בסימן משואה לתקומה. שירה משותפת ברוח התקופה, שירים עבריים, יפים, שעושים טוב ללב, ערב יום העצמאות ה 76 💙🇮🇱💙🇮🇱💙🇮🇱

שכבה ט' בפעילות עם שורדי שואה

בית חינוך “עמי אסף” השתתף השנה במיזם חשוב המפגיש שורדי.ות שואה עם תלמידי.ות בית הספר. אחת לחודש נפגשו תלמידים.ות משכבה ט’ עם 25 שורדים.ות מקהילת דרום השרון, ובמפגשים הקשיבו לסיפוריהם.ן על הישרדותם.ן ותיעדו אותו.

בין יום השואה ליום הזיכרון התקיים מפגש מרגש במיוחד: אברהם חגג 99 שנים (!), יחד עם הילדים.ות שהביאו לו עוגה, שרו לו שירי יום הולדת וברכו עד 150. 🎂

הפעילות המשותפת התמקדה הפעם בזיכרון של חווית ילדות טובה, של משחקי ילדות ששיחקו בילדותם.ן ובניסיון לשחזר יחד עם התלמידים.ות את הזיכרון הנחמד מילדותם.ן או מזמן עליתם.ן לארץ.

היה מעניין לראות איזה מהמשחקים עמדו במבחן הזמן והיו מוכרים לילדים.ות: סבתא סורגת, חמש אבנים, גולות,  כדורגל ועוד.

התמונות של השורדים.ות משחקים.ות עם התלמידים.ות והסיפורים מאחורי התמונות והזיכרונות, אפשרו לרגע קט  לראותם.ן כילדים.ות תמימים.ות שחוו ילדות רגילה.

בימים קשים אלו אנו מצווים לזכור ולעולם לא לשכוח, עם ישראל חי! 💙🇮🇱💙🇮🇱

שכבה י' - פעילות ייחודית בלימודי השואה

במסגרת לימודי השואה בהיסטוריה, שכבת י׳ סיימה ללמוד את נושא הנאציזם ועליית הנאצים לשלטון. לסיכום הפרק וכחלק משבוע ״בין שואה לתקומה״, תלמידי.ות השכבה השתתפו בסדנה ייחודית שהועברה ע״י צוות מוזיאון ״יד מרדכי״ שנמצא בעוטף. המוזיאון הפסיק לפעול מאז אירועי השבעה באוקטובר היות שנפגע ישירות מהירי ב-15.10.

במוזיאון החליטו להמשיך בפעילות באמצעות תערוכה נודדת שמגיעה אל בתי הספר.

התלמידים.ות נחשפו לחוויית החיים של האדם בתקופה הנאצית, כפי שבאה לידי ביטוי בחינוך, בתעמולה, חקיקה וטרור. השתתפו בדיון בשאלה איך אדם שם לב לתהליך בזמן שהוא מתרחש, וניסו להבין מה היה הנאציזם, איך הצליח למשוך אליו אנשים, כיצד התבסס ועלה לשלטון, והאם יכלו אנשי התקופה להתנגד לו?

תודה לצוות היסטוריה ולנציגי המוזיאון🙏🇮🇱🙏🇮🇱

יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל
ופעולות האיבה🙏🕯🇮🇱

בית החינוך “עמי אסף” התייחד ביום זה עם זכר הנופלים והנופלות במערכות ישראל ובפעולות האיבה, ביניהם עשרים וארבעה מבוגרינו, שמסרו נפשם במאבק על תקומת ארצנו. קהילת בית החינוך שכלה עם פרוץ המלחמה תשעה בוגרים ובוגרות אהובים, שנוספו ללוח הזיכרון וללוח ליבנו. ביום זה הרכנו ראש לזכרם של 25,040 חללי מערכות ישראל, הקדשנו שיעורים ייעודיים לפעילות חינוכית, וקיימנו טקס מרגש, שבו התייחדנו עם בוגרי בית הספר, אשר נפלו בכל מערכות ישראל, ובפרט במערכה שאנחנו עדיין בתוכה.

הנחת זרים 🌹

בכאב גדול יצאו נציגים מצוות בית החינוך להניח זרים על קברי יקירנו, בוגרי בית החינוך שנפלו במערכות ישראל ובפעולות האיבה.

יהי זכרם ברוך🙏🕯🇮🇱🙏🕯

“ונזכור את כולם את יפי הבלורית והתואר..” (חיים גורי)

טקס יום הזיכרון🙏🕯

בטקס קהילתי מרגש מאוד התייחדנו עם זכר הנופלים והנופלות במערכות ישראל ובפעולות האיבה, בהם עשרים וארבעה מבוגרי ובוגרות בית החינוך ״עמי אסף״ שמסרו נפשם במאבק על תקומת ארצנו. השנה איבדנו שבעה בוגרים ובוגרת אהובים במלחמת “חרבות ברזל” ובמתחם הנובה – בר סיון ז”ל, מתן מרדכי ליאור ז”ל, מאי נעים ז”ל, לוטן אביר ז”ל, גיא גבריאל לוי ז”ל, יובל יפה ז”ל ותמיר ברק ז”ל.

לצערנו, מאז נוספו שני חללים: גדעון חי דירוא ז״ל ואיתי עמר ז״ל, וכך עלה מספר הבוגרים שנפלו לעשרים ושישה.

בטקס עלו המחנכות, וריגשו את כל הנוכחים כשסיפרו אודותיהם.ן.

עצרת הזיכרון נחתמה בשיר, שהוקדש ללירי אלבג האהובה שלנו, בוגרת בית החינוך, השבויה עדיין בידי חמאס.

“עד עלות השחר מתפללת לשובך…הביתה הביתה…בא העת לחזור משדות זרים…” (אהוד מנור) 🙏❤🎗

 ריגשו אותנו בנוכחותם – בני המשפחות השכולות, שאיבדו את יקיריהם, בוגרות ובוגרי בית הספר ונציגי המועצה.

יהי זכר הנופלים והנופלות ברוך וחקוק בליבנו לעד. 🕯 🙏🕯🙏🕯

פאנל בוגרי ובוגרות "עמי אסף"

כמידי שנה, בתום עצרת הזיכרון התקיים בבית החינוך פאנל בוגרים ובוגרות שלנו, חיילים וחיילות, שסיפרו לתלמידי י”א – י”ב ולצוות החינוכי על שירותם.ן הצבאי, על התפקיד ועל חוויותיהם.ן. גאים.ות  בכם.ן מאוד !!

השנה בוגרים ובוגרות ממחזור נ”ט לקחו חלק בפאנל, ושמרו מקום כבוד ללירי אלבג, חברתם לשכבה, ששירתה כתצפיתנית בנחל עוז לפני שנשבתה בידי החמאס🙏🎗.

שכבת י' בפעילות זיכרון

במסגרת אירועי ההנצחה והזיכרון המלווים את יום הזיכרון, תלמידי.ות שכבה י׳, למדו על סיפור חייהם ונפילתם של חללי בית החינוך, ושוחחו על הערכים העולים מהסיפורים ועל חשיבות ההנצחה והזיכרון.

בסיום הפעילות כתבו מכתבים מחזקים ומחבקים למשפחות השכולות. 🕯🙏❤

טקס חשיפת אנדרטה
ונטיעת בוסתן זיכרון

כשבוע לאחר יום הזיכרון קיימנו טקס מרגש וכואב סביב האנדרטה לזכרם.ן של בוגרי בוגרות בית החינוך, שנפלו במערכות ישראל ובפעולות האיבה.

לאחר התכנסות נרגשת בפינת הזיכרון בספריה, אליה נוספו השנה שבעה שמות, יצאנו לאנדרטה. בסיום הטקס המרגש, שהתקיים בנוכחות המשפחות השכולות, במעמד ראש המועצה, מפקחת בית הספר, הנהלת בית הספר בהווה ובעבר, צוות חינוכי ותלמידים.ות, ניגשו המשפחות לטעת את בוסתן הזיכרון – גן עצי הפרי, שבפריחתו, יסמל את זיכרון הבנים והבנות לצד התקווה והשאיפה לחיים ולצמיחה. 🌳🌳🌲

מתפללים שזו תהיה המלחמה האחרונה… 🙏🙏

״כל מטוס שטס בשמיים

כל כוכב מאיר בעיניים

מזכיר לי אותך”..(לאה שבת)

כואבים את נפילתו של
רס"ר גדעון חי דירוא ז"ל

עם סיום טקס חשיפת האנדרטה התבשרנו בכאב גדול על נפילתו של גדעון חי דירוא ז”ל, בוגר מחזור מ”ה מהיישוב סלעית, שנהרג בפעולה בעזה.

שולחים ושולחות תנחומינו העמוקים למשפחה ולחברים.

יהי זכרו ברוך🙏🙏

מגמת אומנות
בסדנה ייחודית

במסגרת שיתוף פעולה עם ״האולם״, מרכז היזמות והחדשנות, תלמידי/ות מגמת אומנות ״עמי אסף״ התארחו בסדנת האמן אלכס זויתן, אמן רב תחומי אשר קיבל סטודיו ב״אולם״ (מרכז ליזמות ולחדשנות דרום השרון) בסדנה יצרו התלמידים דגמים מיניאטוריים של מקומות מדומיינים ולאחר הכנתם צילמו אותם.

התקבלו תוצרים מיוחדים ומקסימים! 🎨🖌

מגמת מדעי החברה שכבת י״ב
מציגה את עבודות הגמר

מה הקשר בין מידת לדתיות לעמדות כלפי מעמד האישה? האם גידול חיית מחמד מסייע בהתמודדות במצבי משבר מתמשכים? ומה הקשר בין מגדר לעמדות כלפי תרבות הצריכה?

תלמידי.ות י”ב במגמת מדעי החברה, הציגו את עבודות הגמר שלהם במסגרת הלימודים במגמה בבוקר מרתק של סיכום תהליך לימודי אינטנסיבי. התלמידים.ות הנרגשים.ות שיתפו באבני הדרך המרכזיות, באתגרים, במסקנות ובכלים החשובים שקיבלו ברמה האקדמית וברמה האישית. ״למדתי לסמוך על הקבוצה״, ״הבנתי כמה דברים לגבי היחסים שלי עם האחים שלי״ וגם על חשיבות הקריאה הביקורתית בעידן ה-AI.

בהצלחה בהמשך.

 כל הכבוד 👏💝

שכבה ז' בערב שורשים

ערב שורשים חגיגי בסימן מדור לדור, התקיים אתמול בבית החינוך, בנוכחות תלמידי.ות שכבה ז׳, הוריהם והצוות החינוכי.

באמצעות משחקי מחשבה תחרותיים, כשכל כיתה מהווה משפחה, למדו התלמידים.ות על שרשרת הדורות ועל גווניה התרבותיים של ישראל.

״רק מי ששורשיו באדמה,

יכול בביטחון לפרוש כנפיים” (טהרלב)

ערב קהילתי, מרגש ומהנה במיוחד. 👏💝🏡

שכבה ט' בהצגה "משקה משקר"

שכבה ט׳ צפתה בהצגה ״משקה משקר״ העוסקת בתופעת שתיית אלכוהול בקרב בני נוער, ומעלה את המודעות לסכנות בשתיית אלכוהול.

ההצגה משלבת מונולוגים וקטעי מידע, המסייעים בגיבוש עמדות ודרכי התמודדות עם מצבים חברתיים מאתגרים דרך דמויות מגוונות. 👏

מגמת אומנות שכבת י״ב
בתערוכת מצטיינים ארצית

עבודות הגמר של תלמידים.ות י״ב במגמת אומנות, נבחרו להשתתף בתערוכת המצטיינים הארצית של מגמות האומנות החזותית במשרד החינוך.

עבודותיהם של אופק פלד, עפרי צדפי ויואב ניר יוצגו בתערוכה בגלריית “המדרשה” בתל אביב.

הילה טל וגפן קאופמן זכו במלגת לימודים במדרשה לאומנות. גאים בכם.ן מאוד ובהצלחה בהמשך 💐💝

כל הכבוד 👏🎨

שכבת י"ב – אירוע הצטיינות
מעורבות חברתית 🌺👏

בוקר חגיגי, מרגש ומשמעותי במיוחד התקיים  כשמצטייני.ות שכבת י״ב במעורבות חברתית התכנסו סביב שולחנות עגולים בהנחיית הנהלת ביה״ס, הצוות החינוכי, נציגות המועצה ומשרד החינוך.

בוגרי ובוגרות י״ב שיתפו בעיניים בורקות בחוויית העשייה שלהם לאורך שלוש השנים, ודיברו בעיקר על תחושת משמעות ומסוגלות, פיתוח יכולות מנהיגות והעצמה של הנוכחות שלהם.ן בקהילה. רובם.ן סיכמו במילים: ״תודה על הזכות לתרום ולהיתרם״. המשיכו להפיץ את ת הטוב שבכם.ן.

“עשו את מעט הטוב שלכם היכן שאתם, אלו הפיסות הקטנות של טוב שמונחות יחד ומהממות את העולם” (דזמונד טוטו)

גאים בכם.ן מאוד, בהצלחה רבה בהמשך 👏💐❤

אומנות קהילתית בגלריית
"עמי אסף" 👩‍❤‍👨

במסגרת שבוע החינוך של המועצה יצאנו במיזם אומנותי – יצירת פסיפס אקולוגי קהילתי מחומרים ממוחזרים. לפרויקט זה הוזמנה כל קהילת בית החינוך- תלמידים ותלמידות מכל השכבות, צוות, הורים ואורחים.ות.

במיזם היפהפה שלנו כל אחד.ת מחברי.ות הקהילה הם פרט אחד מתוך הרבה פריטים אשר יוצרים שלם גדול. במהלכו ביררנו מהם המאפיינים הקהילתיים המייחדים את קהילת בית החינוך “עמי אסף”, ושילבנו אלמנטים מתוכם בעבודת פסיפס קהילתית משותפת היוצרת גיבוש, הנאה ותחושת שייכות.

את היצירה הסופית נתרום באהבה ובגאווה חזרה לקהילה, כאשר נעטר במהלך הקיץ, את חומת הכניסה לבית החינוך.

כיתת הוותיקים שלנו
אגדה בחולות 🙂

תלמידי כיתת הוותיקים שלנו נהנו מהרצאה מרתקת על תולדות העיר תל-אביב.

רותי לזר סיפרה על התפתחות העיר הלבנה, ושילבה שירה משותפת בין הקטעים. בוקר חווייתי של הנאה והעשרה. 😍🙏

שכבה י' בסרט
"18 ק"ג של אהבה"❤

שכבת י׳ נהנו מצפיה בסרט המרגש  ״18 ק״ג של אהבה״, ונפגשו לשיחה עם היוצר, אחד מגיבורי הסרט, אסף שאול, ועם הבמאי, דני מנקין.

זהו סיפורו המרגש, היוצא הדופן ומעורר השראה של עמי ינקילביץ׳ בן ה-34, שרופאו ניבא כי אין לו סיכוי לחיות מעבר לגיל 6, וכנגד כל הסיכויים ובכוח האהבה והרוח, הוא מגשים חלומות בלתי יאמנו לאדם במצבו. 

התלמידים היו קשובים, וניכר שהתרגשו מהסיפור המדהים! 👏🙏

פרויקט "הטייסת" ✈
מפגש סיום

כחלק מעידוד מצוינות חברתית ולימודית, יזמות ואחריות, קבוצת ומנהיגות בנות בשכבות ט’-י’ וקבוצה נוספת של תלמידים משכבה י’ השתתפו השנה בפרויקט ״הטייסת״.

הפרויקט כולו העשרה והתנסות חווייתית, בו המשתתפות.ים לומדים ע”י טייס קרב במילואים וע”י מדריכת סימולטור קרבי בחיל האוויר להטיס מטוס בסימולטור טיסה. כך הם מתנסים בעבודת צוות, קבלת החלטות והפקת לקחים.

השמיים הם הגבול!! ✈✈

תודה לאגף החינוך במועצה, שתומך בפרויקט ומאפשר לנו להעניק את החוויה המיוחדת הזו לתלמידות.ים שלנו.👏💝

שכבת י' ביום שיא בתנ"ך

יום שיא בתנ”ך התקיים בשכבה י’ בנושא מגילת רות. 🌾🌾

התלמידים.ות בחנו את סיפור המגילה דרך מושגים בפסיכולוגיה, היחס לגר ואפילו באמצעות הורמון האהבה.💕

היה מרתק, משמעותי ומלא בתקווה לימים של חסד שעוד יבואו.🙏

תודה לצוות תנ”ך !

“כולנו זקוקים לחסד”..(נתן זך)

שכבה ז' – טיול שנתי 🚌

שכבה ז׳ והצוות החינוכי שבו מטיול שנתי מגבש ועשיר בחוויות, באזור מצפה רמון.

בטיול ביקרו בעין עבדת, בקבר בן גוריון, בהר גמל ובמצפה איטקיס, שהוקם לזכר האחים ברק ועמיחי ז״ל,  בוגרי בית החינוך שלנו, שנפלו בעת שירותם הצבאי.

בערב הגיעו ללינת לילה ב״חי בר רביבים״.

כולם.ן חזרו עייפים, אך מרוצים, וסיכמו את החוויה המוצלחת ומהנה במיוחד. 👏🙏

הענקת אות הפעיל
המצטיין המחוזי💛

בטקס מכובד ומרגש, עמית דהן תלמידת כיתה י״ב וליה אביעד תלמידת כיתה י״א, קיבלו אתמול את אות הפעיל המצטיין מטעם מחוז המרכז של אגף מנהל, חברה ונוער.

עמית וליה, שתמיד תהיינה עסוקות בטוב !

כל הכבוד  💐👏

יום שיא במגמת פיסיקה - שכבת י"ב

תלמידי.ות שכבת י”ב במגמת פיסיקה השתתפו ביום שיא במסגרת לימודי קרינה וחומר.

ביום זה הקשיבו להרצאות מעניינות מסטודנטים להוראת הפיזיקה, והשתתפו בסדנא ייחודית מרתקת, המחזקת יכולות קוגניטיביות כמו יצירתיות, חשיבה מחוץ לקופסה, יכולת טכנית ושיתוף פעולה.🙂

בהצלחה בהמשך😍🙏

שכבת י' – בסיום לימודי העשרה באסטרונומיה🪐

שני אסטרואידים חדשים בעמי אסף😀😃

במסגרת שיעורי העשרה לכיתות י’ בנושא אסטרונומיה, צוות הסטודנטים של הסבת פיזיקה בהנחיית לריסה, העבירו לתלמידים שיעורים ופעילויות מעניינות.

התלמידים למדו נושאים מרתקים, כמו האסטרונאוט הראשון באנושות, כיצד להטיס טיל לחלל, מערכת השמש, יזמות בחלל ועוד המון נושאים מרתקים! פעילות השיא של הקורס הייתה גילוי אסטרואידים. פעילות זו היא מטעם “נאסא”. הסטודנטים שמחים לבשר לנו, שתלמידי הקורס עקבו וגילו שני אסטרואידים ש”נאסא” אישרו וסימנו אותם להמשך מעקב. בסיום תהליך זה  “נאסא” תוכל להכריז שאסטרואידים אלו חדשים ולא ידועים, ושני התלמידים יוכלו לקרוא לאסטרואידים על שמם.

בימים הקרובים כל תלמידי הקורס יקבלו תעודות הוקרה מטעם “נאסא”. הסטודנטים היקרים משוכנעים כי התלמידים קיבלו הצצה לעולם חדש, מסקרן ומעשיר, שמחים מאוד על תגלית זו, ומודים על שיתוף הפעולה של ביה”ס עם פרויקט זה, ובמיוחד ללריסה על הליווי וההכוונה. 😍🙏

מגמת אומנות בסדנת קישוט🎂

תלמידי.ות מגמת אמנות בשכבת י׳ השתתפו בסדנת קישוט עוגות מתוקה במיוחד!

למדו לפסל בבצק סוכר, וקישטו יחד עוגה נהדרת 👏

נהנו מחוויה של יום יצירתי, צבעוני וטעים!!!! 🍭

מגמת ניהול עסקי שכבת י'
מסכמת שנה 📕

תלמידי.ות שכבת י’ במגמת ניהול עסקי הציגו את עבודות הבגרות שלהם בפני תלמידי.ות המגמה. התלמידים.ות נהנו לפרגן זה לזו ולראות על מה חבריהם עבדו במהלך השנה. למידת עמיתים של ממש.

היה חוייתי, מלמד ומעניין 👏💐

נשמח לדבר עסקים גם בשנה הבאה 🤗

מגמת מידע ונתונים שכבת י'
בהצגת עבודות חקר 📘

ביום מסכם וחגיגי במגמת מידע ונתונים הציגו התלמידים.ות פרויקטים בנושאים שונים שחקרו במהלך השנה.

התלמידים.ות ניסחו שאלת חקר, אספו נתונים, ניתחו אותם בכלים אנליטיים וסטטיסטיים שלמדו, הסיקו  והציגו את העבודות במצגות ובפוסטרים. המחקר נעשה באופן עצמאי עם הנחיה של המורה בעת הצורך. העבודות הוצגו ברמה מקצועית גבוהה, ושיקפו את העבודה הקשה והרצינות של התלמידים. העבודות נוגעות לתחומים כמו ספורט, רשתות חברתיות, הרגלי צריכה, ויש להן חשיבות גם למחקר בעתיד וגם לתרומה לקהילה ולסביבה.

בהצלחה בשנה הבאה🙏🌺

כיתות העתודה המדעית בחט"ב
בסיור "פיסיקטבע" 🌿

שלוש כיתות העתודה המדעית של חטיבת הנעורים, יצאו כל אחת ליום “פיזיקטבע” – סיור לימודי ב”פארק אפק”.

בסיור המהנה והמגבש למדו תלמידי.ות עמ”ט (עתודה מדעית טכנולוגית) על תכונות המים, על קרינה,

על הגדלת שטח פנים ועוד.

כיתה י'1 בסדנת
גופי תאורה 💡

במסגרת חווית למידה אחרת יצאה כיתה י’1 לסדנת גופי תאורה במרכז החדשנות. ביחד התנסו בתכנון וביצירת גוף תאורה פרי מחשבתם, בעבודת עץ ובאמצעות עיבוד בלייזר.

חוויה והתנסות מהנה במיוחד 🤗

כיתת הוותיקים בהרצאתה
של הדס קלדרון 🌷

השחקנית והיוצרת הדס קלדרון הרצתה לכיתת הוותיקים.

הדס היא נכדתו של המשורר אברהם סוצקובר, שנחשב לגדול משוררי היידיש במאה העשרים, והיא משמרת את יצירתו. הדס מתארת באופן מרתק, את סיפור חייו יוצא הדופן של סבה תוך שימת דגש על כוחה המרפא של האמנות, אשר נותנת כוח ויופי לחיים גם בנקודות חשוכות. 👏💐

פעילות חטיבת הביניים
לקראת שבוע הספר 📚

שבוע הספר העברי בפתח 📕🖌ולכבודו תלמידי.ות חטיבת הנעורים הגיעו לכיתות א’-ב’ בביה”ס היסודי בצופית לפעילות העשרה ייחודית.

מצוידים באביזרים לפעילות ואפילו בתחפושת של פיל 🐘 כל קבוצת תלמידים.ות מהחטיבה, בחרה יחד ספר מסקרן, והקריאה אותו לתלמידים.ות הצעירים.ות.

בסיום, נערכה פעילות יצירתית הקשורה לאופי הספר ולמסר העולה ממנו.

כולם נהנו מבוקר  חווייתי ויצירתי👏🤗💕

בנות שכבת י' פוגשות
את פיונה דרמון 🌺

מנהיגות המחר🤗

בנות שכבת י’ נפגשו עם פיונה דרמון, כרישת השקעות ופורצת דרך בתעשיית ההון סיכון הישראלית והעולמית.

התלמידות זכו להכיר את הדרך המופלאה של דרמון לפסגת העסקים, ושמעו ממנה איך עבור אף אחת השמיים אינם הגבול..👏💐

בעמי אסף מעודדים את מנהיגות המחר 💪😍

שכבה ט' בפעילות שיא
עם קהילת שורדי השואה 🌷

הפרויקט הקהילתי של שכבה ט’ הגיע לשיאו בסיום השנה.

תלמידי.ות השכבה ערכו “מסיבת סיום” לשנה זו עם שורדי השואה, אותם ליוו במהלך השנה. הפעילות נערכה במוזיאון “אנו” שבתל אביב.

עבור כולם זה היה בוקר מרגש, משמעותי, מלא באהבה ועין טובה. 💐❤

תודה לתלמידים.ות הנפלאים ולזיוה דידי שליוותה את הפרויקט באהבה וברגישות🙏🌺

מגמת כימיה י"ב
בחשיפת פרויקטים🧪

בוגרות ובוגרי מגמת כימיה בשכבת י”ב הציגו את הפרויקטים שלהם.ן במסגרת יחידת הבחירה.

חשיפת הפרויקטים נערכה בכנס חגיגי, טעים ומעניין. הקבוצות העשירו אחת את השנייה בתחומים: ביוכימיה ופולימרים והקהל היה אוהד ומפרגן במיוחד..🤗

סיום מרגש❣🌸ומבחינתם.ן – הכל עניין של כימיה..🧪

בגרות למגמת ערבית -
שכבת י"ב 🌻

بالنجاح בהצלחה בבגרות בערבית, אליה ניגשו  תלמידי.ות המגמה בשכבת י”ב בהובלת יעל, אחלאס ודליה.

במחווה נפלאה לכבוד הסיום החגיגי יעל המורה שלהם.ן פינקה אותם במשהו קטן, מתוק, הנושא את שמם בערבית. 👏🧁

بالنجاح

פאנל שנות שירות ומכינות
לשכבת י"א🌵

מפגש חשיפה בשכבת י״א לשנות שירות ומכינות התקיים בחסות מועצת הנוער במועצה.

יובל יפה ז”ל, בוגר ביה”ס שנפל במלחמת חרבות ברזל, האמין באנשים, בלראות את האחר ובתרומה למדינה.

שחר, אחיו של יובל ז”ל, סיפר על יובל והדרך שלו ועל התקופה שבה היה חניך ב”מכינת תבור”.

בהמשך התקיים פאנל בוגרים שסיפרו על שנות השירות והמכינות שהם באו לייצג.

מפגש חשוב ומרגש במיוחד השנה, המהווה את אבן הדרך הראשונה בתהליך ארוך של מיונים והתלבטויות, שבסופו אחוז משמעותי של הבוגרים.ות שלנו בוחרים.ות במסלול הזה לפני הגיוס לצה”ל.

בהצלחה לכולם 👏 🙏💝

שכבת ח' בהצגה
"מגדר וכל השאר"

האם אפשר להיות בן רגיש שלא משחק כדורגל? בת ספורטאית? האם מין הוא מגדר?מהי מיניות אצל בנים/בנות? איך נתפסת זוגיות?

שכבה ח׳ צפתה בהצגה “מגדר וכל השאר” לסיכום לימודי מגדר בשכבה. ההצגה עוסקת בדילמות המרכיבות את חיי הנוער כיום – בשאלות רחבות הנוגעות בהגדרות ובתפיסות מגדריות וגם בדילמות הפורטות את הכללי והרחב לאישי. גיל ההתבגרות טומן בחובו התפתחות גופנית ורגשית ומייצר אתגרים לא פשוטים.  השנה נושאים אלה עלו  בשיעורי מגדר ובסדנאות המיניות כך שעיתוי ההצגה מושלם.👏🌺

מגמת תיאטרון – שכבת י"א
בהפקות גמר 🎭

תלמידי.ות מגמת תיאטרון בשכבת י”א העלו היום את הפקות הגמר שלהם לשנה זו.

מתוך בחירה ורצון לשנות כיוון ➡⬅בחרו תלמידי.ות המגמה לעסוק בנושאים אקטואליים דרך הומור, לשיפור מצב הרוח.🙂

“הקומדיה בדרך כלל מאופיינת בגישה אופטימית, השואפת ליצירת סוף טוב”.

כל הכבוד למשתתפים.ות  ולצוות הטכני שסייע להם –  תלמידי.ות י’ הלומדים.ות במגמה. 👏💐❤

טקס מטעם המועצה למצטיינים.ות
במעורבות חברתית תשפ"ד👏💝

כל הכבוד למצטיינים ולמצטיינות שלנו, תלמידי.ות בשכבות י״א – י״ב, שקיבלו הכרה והוקרה בטקס מכובד במועצה על פעילותם.ן בתנועה ועל תרומתם.ן לקהילה ביישובים.

גאים.ות בכם.ן, המשיכו בעשיית הטוב ובהפצתו גם בעתיד.❤

כיתות עתודה מדעית בחט"ב בפעילות
ייחודית לשינוי תודעתי בתזונה🥗

מתחילים את השינוי בצלחת… 🍽

כיתות העתודה המדעית בחטיבת הביניים התנסו בפעילות ייחודית בשילוב המשרד להגנת הסביבה בנושא סביבה, בריאות ומזון.

הפעילות מעודדת את התלמידים.ות להכין מזונות בריאים וידידותיים לסביבה מן הצומח.

המשתתפים.ות קיבלו חוברת מתכונים, ובהמשך שלחו דוגמאות למאכלים, שהכינו בבית.

פעילות חשובה שהשאירה אחריה טעם של עוד👏🤗

סיום שנת לימודים לכיתת הוותיקים
היקרה שלנו🌺🌺

״עליך להמשיך ללמוד, כל עוד יש משהו שאינך יודע״ – סנקה

תלמידי.ות כיתת הותיקים.ות שלנו סיימו עוד שנת פעילות מבורכת, ונפרדים ממוריהם במילות תודה והערכה. 💐👏❤

“עליך להמשיך ללמוד, כל עוד יש משהו שאינך יודע”  (סנקה)

קשרי קהילה💞בשפת אנגלית

תלמידי.ות קבוצת האצה אנגלית משכבות ח׳-ט׳ שלנו הובילו פרויקט משותף עם תלמידי.ות ביה”ס היסודי ״צופית״ לחיזוק התקשורת באמצעות השפה האנגלית.

תלמידינו הכינו לאורך השנה פעילויות משחק, וחיזקו את הקשרים בין התלמידים עצמם, בין צוותי הוראת האנגלית ובין שתי הקהילות הבית ספריות.
לסיום, ערכו פעילות שיא מגבשת בה אירחו את תלמידי “צופית” ואת הצוות החינוכי שלהם לבוקר סיכום מרגש. 👏💐

תלמידים.ות משכבה ט׳
במפגש סיום חגיגי
עם קהילת הנכים

כיתה ט’1 שאירחה לאורך השנה את קהילת הנכים של דרום השרון, קיימה מפגש סיום חגיגי לסיכום שנת עשייה משותפת. יחד הכינו מטעמי גבינה לחג השבועות: קוטג’ ביתי, גבינה בולגרית בעבודת יד וגלידה לקינוח. האירוע הסתיים בארוחה משותפת, בטעם טוב ובהמון סיפוק. 💐❤👏

כואבים את נפילתו של
סמל איתי עמר ז״ל

בכאב גדול התבשרנו על נפילתו של סמל איתי עמר ז”ל, בוגר מחזור נ”ט, מהיישוב כוכב יאיר-צור יגאל, שנהרג בפעילות בדרום רצועת עזה.

מתוך ההספד של קלרה, המחנכת של איתי: ״לאיתי היה חשוב מאוד להתגייס ליחידה קרבית ולעשות שירות משמעותי. הוא היה חדור מוטיבציה ואהבת הארץ, נער של ערכים, נתינה ואהבת הזולת. איתי התאפיין בשמחת חיים, ידע ליצור חברויות אמת ולגעת בכל מי שפגש בו.״

שולחים ושולחות חיבוק ואת תנחומינו העמוקים למשפחה ולחברים.

יהי זכרו ברוך 🙏💔

ליאור שני - אלוף בריצה🥇🏆

גאים.ות בליאור שני, תלמיד כיתה י׳, קיבוץ רמת הכובש, ספורטאי מוכשר ביותר בענף ריצות הארוכות לנוער בישראל.

ליאור חבר באגודת מכבי תל אביב באתלטיקה, ובנוסף להישגיו הספורטיביים זכה למלגה מטעם מועצת דרום השרון לספורטאים בולטים. לאחרונה זכה במספר הישגים בולטים. הנהלת בית החינוך ורכז חנ״ג, אריה חניה, תומכים ומסייעים להתפתחותם של ספורטאים מצטיינים, ומעודדים להצלחתם האישית והבית ספרית 🙏🏅

סדנה לפיתוח מנהיגות לתלמידי.ות ח׳

תלמידי ח׳1 נהנו מפעילות סדנאית אתגרית לפיתוח מנהיגות דרך קשתות.

על כל משתתף.ת במשחק בחץ וקשת, להפגין תפיסה מהירה וזריזות כיחיד, ולתכנן טקטיקה מנצחת כקבוצה. כל זאת בלחץ זמן ובאווירה שמחה ומאתגרת.
כולם.ן נהנו מפעילות ייחודית🏹🏹

מגמת הנדסת תוכנה שכבה י׳
בהצגת פרויקטים 📺

תלמידי.ות מגמת הנדסת תוכנה בשכבת י’ הציגו בפני תלמידים.ות משכבת ט׳ פרויקטים, שהציגו במסגרת הבגרות הפנימית שלהם בנושא אתרי אינטרנט.

שמחים.ות על למידת עמיתים 👏👏

משחקי מנהיגות בכיתה ז׳

כיתה ז׳1 חוותה למידה מבוססת משחק מבית סוס ועגלה. חוויה מהנה המשלבת קוגנטיביות, דימיון, מנהיגות לצד מציאת אתגרים טכנולוגיים.

בית החינוך מארח את חצי הגמר בכדורעף בנות 🏐🏆

שמחנו לארח בבית החינוך את חצי הגמר של מחוז מרכז בכדורעף בנות.

כל הכבוד לנבחרת ז’ בנות שלנו ולמאמנים, ויקה ושי, על התוצאה המרשימה של 2:0 מול הנבחרת היריבה מכפר סבא ועל הזכיה במקום השלישי והמכובד בחצי הגמר!

שכבה ט׳ נפרדת מחטיבת הביניים ביום כיף❤️

שכבה ט׳ והצוות החינוכי ציינו את סיום לימודיהם בחטיבת הנעורים ביום כיף ב״גרוויטי״ כפר סבא.

כולם.ן נהנו מבילוי משמח, מלא אהבה וסיפוק מהדרך שעברו יחד.
נאחל לתלמידים.ות חופשה נעימה ולהתראות בטוב בחטיבה העליונה 👏🌺😍

טקס הענקת מלגות
למצטיינים שכבתיים במועצה🌺

טקס מצטיינים שכבתיים התקיים במועצה, ובו הוענקו מלגות לתלמידות ולתלמידים – אחד.ת מכל שכבה ז׳-י״ב, אשר הצטיינו בהשקעתם.ן הן בתחום הלימודי והן בתחום החברתי.

גאים.ות בכולכם.ן
״הכל אפשרי, אם אתה מוכן לעשות את המאמץ״ ( מייקל ג׳ורדון)
🌷👏🌷👏

יום אחרון לשנת
הלימודים בבית החינוך
🌷💛🌷💛🌷💛🌷

ב-20.6 ציינו יום אחרון ללימודים לשנת תשפ״ד.

בכיתות התקיימו שיעורי חינוך, בחלקן ארוחות בוקר מושקעות ושיחות סיכום אישיות עם הפנים קדימה🌈בחטיבת הביניים חולקו תעודות, ובמהלכן התלמידים.ות נהנו ממגוון משחקי שולחן שפוזרו ברחבי בית החינוך.🏀⚽️🎳
בהפסקה התכבדו כל התלמידים.ות והצטננו בגלידות טעימות 🍧🍦.

צוות בית החינוך
באירוע סיום שנה
💖💛💖💛💖💛💖

בסיום יום הלימודים גם צוות בית החינוך התכנס לציון את סיום השנה🌺 לחבק ולברך בהערכה גדולה את הפורשים והפורשות ולאחל לכולם.ן חופשה נעימה.

הנהלת בית הספר בשיתוף הוועד המקסים שלנו דאגו לפנק בארוחת צהריים שווה🍔ובשי שחימם לכולנו את הלב🪴
תודה לכולם❤️🙏👏👏

מחזור ס’ בערב פרידה
טקס סיום י״ב
🎊💙🎊💙🎊💙

שכבת י״ב מחזור ס׳ נפרדה מבית החינוך בטקס סיום מרגש וחגיגי👏👏

ערב מופלא, שהחל במסיבות כיתתיות  ובפרידה מהמחנכים.ות אשר בסיומן המשיך לטקס שכבתי באמפי בית החינוך, שהחל בדקה דומיה בה עמדנו וכיבדנו את זכרם של בוגרי בית החינוך, שנפלו במלחמה הנוכחית ולאחריה בשיר, שכולו ציפייה לשובם של החטופות.ים ובתפילה לחזרתה של לירי  אלבג, בוגרת בית החינוך, השבויה עדיין בעזה בידי החמאס💛🎗.

לאחריו, התרגשנו עם כניסתה של השכבה ברונדו חגיגי לפי כיתות 👏

הטקס נפתח בדברי פרידה ואיחולים לבביים מפי מנהלת בית החינוך, עינת לנדיס🌷, מפי ראשת המועצה, אושרת גני גונן🌷, מפירכזת השכבה, שלומית טמל מגדל🌷, וכן מפי יו״ר הנהגת ההורים, אלעד נאמן🌷.

כבוד הוענק למצטייני.ות השכבה במעמד הענקת תעודות הצטיינות🏅על הצטיינות חברתית, הצטיינות יתרה בלימודים  והצטיינותבספורט🏆.

לאורך הערב נשזרו סרטונים וקטעים  אומנותיים מושקעים שהוכנו בידי תלמידי.ות השכבה, ששעשעו וריגשו את הקהל והסבו לכולנו נחת וגאווה😍🙏

גם ההורים היקרים הכינו סרטון הפתעה לבוגרים.ות👏👏

מאחלים.ות לבוגרים.ות היקרים שלנו הצלחה גדולה בהמשך,

גאים בכם.ן

אוהבים מאוד

וכבר מתגעגעים

❤❤❤❤❤❤❤

“זה שיר פרידה,

אז בואי רק אמרי שלום.

אני אומר תודה

ואת יודעת שחלום,

סופו להתגשם…

אני אומר תודה

ואחר כך נושק..”(שלמה ארצי)

נחתום את הגיליון האחרון שלנו באיחולים לחופשה נעימה ולימים שקטים,
נמשיך להתפלל לשחרורם של 120 החטופות.ים, ביניהם.ן לירי שלנו, לחזרתם לשלום של כל החיילים וכוחות הביטחון ולהחלמה של הפצועות.ים.
🙏💛🙏💛🙏💛🙏
׳״תתארו לכם עולם יפה
פחות עצוב ממה שהוא ככה,
ואנחנו שם הולכים עם שמש בכיסים,
ומעל גגות, הכוכבים
והזמן עובר בלי פחד..״
(שלמה ארצי)